Format dels tallers: dues sessions telemàtiques de dues hores cada una + suport telemàtic posterior
Dates: de l’1 al 17 de desembre de 2021
Les administracions públiques han evolucionat en els darrers anys gràcies al desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació, el que ha provocat canvis importants en la producció, prestació i qualitat dels serveis públics i en la manera com els ciutadans interaccionen amb l’administració.
L’administració electrònica permet que els serveis que ofereix l’Administració a la ciutadania es prestin d’una manera més eficaç, ràpida i eficient, facilita l’acostament als ciutadans, multiplica els canals pels quals aquests s’hi poden relacionar, i en simplifica les relacions. Amb l’objectiu de millorar l’eficiència interna, les relacions interadministratives i les relacions de l’Administració amb la ciutadania, les empreses i les organitzacions.
De la mateixa manera, tots els funcionaris, entitats sense personalitat jurídica, col·legiats (arquitectes, advocats, etc.), persones jurídiques i els representants, sempre que vulguin relacionar-se amb l’ajuntament per la seva empresa, com a representants de la seva entitat o com a col·legiats, estan obligats per les noves disposicions legals a fer totes les peticions utilitzant les eines que els hi proporciona l’administració electrònica.
Col·lectius obligats, petita i mitjana empresa, autònoms, associacions i entitats sense finalitat de lucre, gestories, col·lectius professionals o socials i altres interessats
Impartit per formadors experts en totes les eines de l’administració electrònica
Una inscripció per persona seleccionant un dels quatre tallers que a continuació es detalla (cada taller consta de dues sessions). Feu clic a l’enllaç del taller que vulgueu assistir. No es permet la inscripció a més d’un taller.
Correu electrònic de suport: sim@ccbages.cat