Juntes de govern
Membres de la Junta de Govern Local:
- Sr. David Canyadó Domenech
- Sr. Josep M Baraldés Casanova
- Sra. Maria Elena Tenorio Sayago
Periodicitat de sessions:
Dues quinzenals, que tindran lloc els dimarts, a les 16:00, en primera convocatòria a la Sala de Juntes i el dimarts següent en segona, per manca de quòrum necessari del nombre legal d’assistents a la primera convocatòria, a la mateixa hora.
Atribucions:
Es deleguen a la Junta de Govern Local les atribucions per acordar les resolucions i actes de tràmit indicats seguidament, sempre referits dins de la competència de l’alcalde i sempre que no siguin indelegables:
- Aprovació de les propostes d’acord que han de ser conegudes pel Ple en matèries que requereixin majoria absoluta o citades a l’article 22.2 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i que consten a les lletres b), c), e)- amb exclusió de les modificacions del pressupost – f), g), h), i), j), l) i m), així com els plans econòmics financers, plans de sanejament i altres instruments amb funcions anàlogues, previstos a la legislació sobre hisendes locals i sobre estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera.
- Aprovar els instruments que suposin la planificació de polítiques sectorials o transversals municipals, no reservades al Ple; i proposar a aquest la seva aprovació quan en sigui competent.
- Els acords sobre instruments de planejament, gestió i convenis urbanístics que siguin competència de l’alcalde.
- Aprovació de la liquidació del pressupost
- Autoritzacions, llicències i permisos, així com resolucions relatives a comunicacions i declaracions responsables, en qualsevol matèria, sempre que algun dels informes emesos en el procediment siguin desfavorables o no hagin estat emesos en el moment en què es pretén prendre l’acord.
- Aprovació prèvia dels projectes d’actuacions d’interès públic en sòl no urbanitzable.
- Exercici d’accions judicials i administratives.
- Emissió d’informes en procediments sobre ordenació del territori, urbanisme i obres públiques desenvolupats per altres administracions.
- Emissió de les declaracions municipals que versin sobre comptabilitat urbanística d’activitats, quan s’emetin en un sentit que discrepi d’algun dels informes emesos.
- Aprovació d’expedients de contractació i adjudicacions en tota classe de contractes, inclosos els patrimonials, quan el seu valor estimat sigui superior a 3.000,00 euros.
- Aprovació de projectes d’obra municipal ordinària, quan sigui competent per l’aprovació de l’expedient de contractació de les mateixes obres.
- Concessions de domini públic quan no siguin competència del Ple.
- Aprovació de l’oferta pública d’ocupació i de les bases i convocatòries dels processos per a l’ingrés a la funció pública i per a la provisió dels llocs de treball.
- Aprovació de bases i convocatòria de subvencions i atorgament d’aquestes.
- Resolucions sobre alienació del patrimoni.
- Acceptació de subvencions i altres ajuts i prestacions equivalents.
- Resolució de procediment sancionadors de qualsevol naturalesa, de procediments disciplinaris i de responsabilitat patrimonial.
- Convenis interadministratius, quan no siguin competència del Ple.
- Transferències de crèdit no reservades al Ple.
- Autorització d’utilitzacions d’espais públics quan correspongui que siguin informades per la Comissió de coordinació d’activitats en espais públics municipals.
- L’atorgament d’ajuts de serveis socials i prestacions d’atenció domiciliària i de teleassistència.
Darrera actualització: 15.02.2024 | 13:52
Darrera actualització: 15.02.2024 | 13:52